1. Çalışanlarınızı konseptiniz ve ürünleriniz hakkında eğitin. Bu hem onların zihninde sizi önemli kılar, hem de kendilerini işletmeye bağlar.

2. Yaptığınız ürünleri düzenli biçimde tatmalarına izin verin. Böylece hem yaptıklara işe hakimiyetleri artacaktır, hem de kendilerini özel hissettirecektir.

3. Övün, övün ve yine övün. Kötü sonuçlarda kızmak kolaydır, olumlu ve katılımcı bütün davranışları da övmek gerekir.

4. Çalışanlarınız arasında iletişimi destekleyin. Çalışanlarınız arasında iyi iletişim olmalı, bu iletişimi arttırmak için iş dışında sosyal aktivitelerle de pekiştirmeniz faydalı olacaktır.

5. Dostluğu ve takım arkadaşlığını destekleyin.

6. Çalışanlarınıza bölümlerinin dışındaki istasyonlarda da eğitim verin. Bu şekilde hem çalışanlarınız iş hakkında farklı perspektifler edinecekler hem de idareciler için her konuda pratik sahibi çalışanları yönetmek verimli bir çalışma ortamı yaratacaktır.

7. Hedefler koyun ve başarıları ödüllendirin. Somut hedefler çalışanların arasında rekabeti arttıracaktır ve hizmet yarışına sebep olacaktır.