Bir çalışanın bir tedarikçiyi aramak için ne kadar zaman ihtiyacı vardır? Arayıp bir kaç soru sorup bunları not etmek peki kaç dakikasını alır? Aranan kişi yerinde ise en fazla 4-5 dakika olabilir. Peki ama çoğu işi neden erteliyoruz ?

Bunun en temel sebebi işlerimizi görev niteliğinde görmemek.  İşler gelir, zamanla halledilir, bizde zaten bu işleri halletmek için oradayızdır.  Ancak bu düşünce biçimi bizi sıradan bir çalışan yapar.

Fark edilmek istiyorsak işimiz ile ilgili her konuyu görev niteliğinde değerlendirmeliyiz. Görevin esası işi tamamlamak ve sonuçlandırmaktır. Size gelen işi geldiği an bu işi nasıl bitiririm diye kendinize sorun. Sonra işi sonuçlandırın.

İşleri hızla sonuçlandırdıkça size daha çok iş düşecek, sonuçlandırdığınız her iş size bir övgüdür. Daha çok iş düştükçe fark edilen, vazgeçilemeyen çalışan olacaksınız.